Σεμινάρια

Φόρτωση Εκδηλώσεις

« Όλες οι Εκδηλώσεις

  • Αυτή η Εκδήλωση έχει περάσει.

Πώς Να Κάνεις Την Επιχείρησή Σου Να Δουλεύει Ρολόι!

24 Ιανουαρίου, 2015 @ 9:00 πμ - 2:00 μμ

| €120

Αν θέλετε να προχωρήσετε τη δουλεία σας ανεξάρτητα από τις συνθήκες…

Ξεκινήστε δυναμικά, αναπτύσσοντας τη δύναμη της δικής σας επιχείρησης!

Ο ειδικά εκπαιδευμένος σύμβουλος επιχειρήσεων κύριος Mike Heyl, θα βρίσκεται για λίγες ημέρες στην Ελλάδα και θα μας παραδώσει ένα μοναδικό σεμινάριο, σταθμό για σας και την επιχείρησή σας!

Πώς Να Κάνεις Την Επιχείρησή Σου Να Δουλεύει Σωστά Ακόμα Και Όταν Δεν Είσαι Εκεί!

cea1cebfcebbcf8cceb9

Μάθετε τις λεπτομέρειες & Εγγραφείτε ΤΩΡΑ!!!

Πώς θα ένιωθες αν όλα μέσα στην επιχείρησή σου δούλευαν σαν καλοκουρδισμένο ρολόι;

  • Γνωρίζεις πόσο σου κοστίζει η κακή παραγωγή και ένα άθλιο προϊόν;
  • Γιατί δεν μειώνονται τα προβλήματα και οι μπελάδες που αντιμετωπίζεις καθημερινά;
  • Γιατί δεν μένει τελικά χρόνος για σένα και την προσωπική σου ζωή;
  • Όποια κι αν είναι η κατάσταση που βιώνεις, μπορείς να τη βελτιώσεις και να έχεις καλύτερα αποτελέσματα για όλα τα παραπάνω.

Έλα στο Σεμινάριο Βασικά Εργαλεία Management & Οργάνωσης και θα μάθεις:

  1. Το βασικό σύστημα της επιτυχημένης οργάνωσης
  2. Πώς να χτίσεις μια ισχυρή ομάδα
  3. Πώς να μοιράζεις σωστές αρμοδιότητες και καθήκοντα
  4. Πώς να φτιάξεις σωστά το δίκτυο εντολών
  5. εντός & εκτός της επιχείρησής σου
  6. Πώς να ελέγχεις την επιχείρησή σου, ακόμη και αν δεν βρίσκεσαι εκεί.
  7. Πώς να μετράς ακριβώς ποιος είναι ο πιο παραγωγικός εργαζόμενος
Με τον βραβευμένο Ολλανδό ομιλητή κύριο Mike Heyl!

mike-heylΤον επιτυχημένο Management Trainer & ιδρυτή της συμβουλευτικής εταιρείας Practical Solutions, ο οποίος έχει δουλέψει με δεκάδες επιχειρήσεις σε πολλούς επιχειρηματικούς τομείς στην Ολλανδία, το Βέλγιο, τη Γερμανία, τη Ρουμανία και τη Δανία.
Ο κύριος Mike Heyl είναι ένας κορυφαίος εκπαιδευτής από το 1989 και παρέχει εξειδικευμένη εκπαίδευση στους τομείς της:

  • Επιλογής & Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Εξειδικευμένη Οργάνωση Επιχειρήσεων
  • Εκπόνηση Επιχειρηματικού Πλάνου
  • Εκπαίδευση Ανώτερων Στελεχών

Η Οργάνωση Φέρνει Επιπλέον Εισόδημα!

Αν δεν έχεις στήσει σωστά τους κύριους τομείς της επιχείρησής σου, τότε είναι αδύνατον να καταφέρεις να επιβιώσεις και να αναπτυχθείς.
Θα σπαταλάς πολύ περισσότερο χρόνο, ενέργεια και χρήμα σε πράγματα που δεν αποφέρουν τα αναμενόμενα.

Αν διοικείς μια εταιρεία, μικρή ή μεγάλη, τότε τα «εργαλεία» που θα πάρεις στο σεμινάριο θα σου λύσουν τα χέρια!
Θα μπορέσεις να ανέβεις σε ένα ψηλότερο επίπεδο, να ελέγχεις και να αναπτύσσεις τον κάθε τομέα της επιχείρησής σου!

Ακόμη, θα ανεβάζεις τα αποτελέσματα και το εισόδημά σου κάθε φορά που θα βάζεις οργάνωση σε μια περιοχή!

Θα εκπλαγείς από τα πόσα χρήματα χάνεις όπου δεν έχεις βάλει σωστή τάξη και οργάνωση!

Διεξαγωγή Σεμιναρίου:
Ημερομηνία: Σάββατο 24/01/2015
Ώρες διεξαγωγής: 10:00 – 14:00
Προσέλευση 9:30

Ξενοδοχείο Electra Palace
Ναυάρχου Νικοδήμου 18-20, 105 63 Πλάκα
(στάση Μετρό Σύνταγμα)

Κόστος - Επένδυση - Εγγύηση

Σε αυτό το σεμινάριο θα μάθετε τα εργαλεία οργάνωσης επιχειρήσεων αξίας πολλών χιλιάδων ευρώ για την επιχείρησή σας!
Η επένδυση σας σε αυτό είναι σημαντική και καλύπτεται με εγγύηση ικανοποίησης!

Τιμή: € 120 ευρώ συν ΦΠΑ 23%

Κλείσε τη Θέση σου Τώρα!

ή εναλλακτικά

Με Τραπεζική Κατάθεση
Κάντε την κατάθεσή σας αναφέροντας το όνομά σας στις λεπτομέρειες της κατάθεσής σας.
Τράπεζα Πειραιώς
5032 011612 161
Eurobank
0026 0394 10 0200317757
Alpha Bank
290 00 2340004950

Ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας:

Το όνομά σας (*)

Το email σας (*)

Τηλέφωνο Επικοινωνίας (*)

Στοιχεία Τιμολόγησης / Απόδειξης

Λεπτομέρειες

Ημερομηνία:
24 Ιανουαρίου, 2015
Ώρα:
9:00 πμ - 2:00 μμ
Κόστος:
€120
Εκδήλωση Categories:
,
Ετικέτες Εκδήλωση
, ,
Ιστοσελίδα:
http://coachingleaders.gr

Διοργανωτής

Coaching Leaders – Γιάννα Παπαδάκη
Τηλέφωνο:
215 5301989
Email:
info@coachingleaders.gr
Ιστοσελίδα:
http://coachingleaders.gr

Χώρος Διεξαγωγής

ELECTRA PALACE HOTEL ATHENS
Ναυάρχου Νικοδήμου 18-20
Αθήνα, Αττική Ελλάδα
+ Χάρτης Google
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Share On Linkedin
Share On Pinterest
Contact us