Σεμινάρια

Φόρτωση Εκδηλώσεις

« Όλες οι Εκδηλώσεις

  • Αυτή η Εκδήλωση έχει περάσει.

Αποτελεσματική Οργάνωση Γραφείου

12 Ιουλίου, 2016 @ 5:30 μμ - 9:00 μμ

| €60
Όταν γνωρίζεις πως να το κάνεις τα πράγματα γίνονται με λιγότερη προσπάθεια, το άγχος μειώνεται

Η  Coaching Leaders, εταιρεία εκπαίδευσης ανώτερων στελεχών, σε συνεργασία με την Powerful Solutions διοργανώνουν ένα ξεχωριστό σεμινάριο αποτελεσματικής οργάνωσης τη Τρίτη 12 Ιουλίου 2016 με θέμα:

Αποτελεσματική Οργάνωση Γραφείου

Όταν γνωρίζεις πως να κάνεις τα πράγματα να γίνονται με λιγότερη προσπάθεια, το άγχος μειώνεται, εξοικονομείς χρόνο και ενέργεια. Ελάτε σε αυτό το μοναδικό σεμινάριο για να αποκτήσετε έναν απλό και αποτελεσματικό τρόπο οργάνωσης της εργασίας σας που θα σας λύσει τα χέρια.

 

Coaching

Γιάννα Παπαδάκη Business Coach

Εισηγητής του σεμιναρίου: Γιάννα Παπαδάκη 

Η Γιάννα Παπαδάκη είναι Οικονομολόγος και σπούδασε Οικονομικά στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ειδικεύεται στην ανάπτυξη των ικανοτήτων επαγγελματιών & στελεχών επιχειρήσεων και έχει κερδίσει διεθνή πιστοποίηση στο coaching του Hubbard Management System, που εφαρμόζεται σε 300.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στην αγορά, με πρώτο επιχειρηματικό βήμα τη δημιουργία της επιχείρησής της στο χώρο του χονδρικού & λιανικού εμπορίου σε είδη ένδυσης & αξεσουάρ, σε ηλικία μόλις  22 ετών. Απέκτησε εμπειρία από Ελληνικές και Πολυεθνικές επιχειρήσεις στο χώρο της μόδας, διοργάνωσης events, λιανικού & χονδρικού εμπορίου, χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, κατασκευαστικών έργων, διασφάλισης ποιότητας, ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού κ.α.

Με όραμα της τη συμβολή στην ανάπτυξη και την επέκταση των επιχειρήσεων στην Ελλάδα, ίδρυσε την εταιρεία εκπαίδευσης στελεχών επιχειρήσεων Coaching Leaders. Η επιτυχία της οφείλεται στην αφοσίωση της στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται και στην εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων που οδηγούν στην ανάπτυξη.

Μερικά από τα θέματα που θα αναπτυχθούν:

  • Πως κερδίζετε χρόνο με την οργάνωση.
  • Ποιο είναι το μυστικό της αποδοτικότητας.
  • Πως να να οργανώνετε με  αποδοτικό τρόπο την εργασίες σας, ώστε να μη σας ξεφεύγει τίποτα.
  • Τι προκαλεί η έλλειψη οργάνωσης.
  • Γιατί στο τέλος της μέρας νιώθετε κουρασμένοι;
  • Ποιος είναι ο βασικός λόγος της σύγχυσης στο χώρο εργασίας και τι κάνουμε γι’αυτό.

 

Απευθύνεται σε: 
Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, εργαζόμενους & στελέχη σε όλους τους τομείς και την ιεραρχία, βοηθητικό προσωπικό και προσωπικό γραμματειακής υποστήριξης

 

Μετά το σεμινάριο, θα είστε σε θέση να:

  • Ξεχωρίζετε τον αρνητικό από τον εποικοδομητικό έλεγχο.
  • Πως να διευθετείτε οποιαδήποτε σύγχυση στην εργασία και τη ζωή.
  • Πως να διατηρείστε δραστήριοι και ενεργητικοί καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας.
  • Πως να οργανώσετε αποτελεσματικά τη δουλειά σας.
  • Διαχειρίζεστε αποτελεσματικά τις υποχρεώσεις σας ώστε να εξοικονομείτε πολύτιμο χρόνο.

 

Πληροφορίες για το σεμινάριο:

Ημερομηνία: Τρίτη 12 Ιουλίου 2016
Τόπος:   Metropolitan Hotel, Λεωφ. Συγγρού 385, Π. Φάληρο
Διάρκεια: 18:00′ – 21:00′
Ώρα προσέλευσης: 17:30′
Κόστος: 70,00 ευρώ (συν Φ.Π.Α.)
Early Booking: 60,00 ευρώ (συν Φ.Π.Α) μέχρι τις 01 Ιουλίου

Με την επιδότηση του ΟΑΕΔ – ΛΑΕΚ – έγκυρη καταχώρηση ως 04 Ιουλίου 2016

Στο κόστος περιλαμβάνεται διάλειμμα για καφέ και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Επένδυση - Εγγύηση

Σκοπός μας είναι να σας βοηθήσουμε να αποκτήσετε ένα μοναδικό σύστημα οργάνωσης και λειτουργίας που θα εξασφαλίζει την αποδοτικότητα της δουλειάς σας- εδώ και ΤΩΡΑ.

Η επένδυση σας σε αυτό είναι σημαντική και καλύπτεται από εγγύηση ικανοποίησης!

Σας παραθέτουμε μερικές μόνο από τις εντυπώσεις των επαγγελματιών & στελεχών που έχουν παρακολουθήσει την εκπαίδευση:

\

Θα πρέπει να μπουν σε συγκεκριμένα πόστα ώστε να υπάρχει καλύτερη ροή στο γραφείο αλλά και στην παραγωγή.
Είμαι πολύ αισιόδοξη!!! Πρέπει οπωσδήποτε να εφαρμοστούν τα “καλαθάκια¨.
Α.Α. Ανώτατο Στέλεχος Βιομηχανίας

/

Πολλά πράγματα από αυτά έχουν λεχθεί, έχουν αρχίσει να διευκρινίζονται και να μπαίνουν στα ” σωστά κουτάκια” σκέψης.
Μ.Π. Γενική Διευθύντρια Βιομηχανίας

/

  • Πρέπει να αλλάξουν πολλά
  • Βρήκα τρόπους αλλαγής
  • Δρόμος προς την επιτυχία
  • Κινήσεις κλειδιά
  • Πως να γίνω πιο οργανωμένη

Α.Δ. Υπάλληλος καταστήματος λιανικού εμπορίου

 

Πρόθεση για αλλαγή της οργάνωσης, συνειδητοποίηση για την οργάνωση και πως μπορώ να ελέγχω τις ενέργειές μου για πρόληψη και πρόβλεψη λιγότερων μισοτελειωμένων πραγμάτων.
Μ.Τ. Ιδιοκτήτρια αλυσίδας καταστημάτων λιανικής πώλησης.

 

Με την εκπαίδευση “Αποτελεσματική Οργάνωση Γραφείου” βελτιώθηκε η αντιμετώπιση και αμεσότητα στις καθημερινές αναθέσεις της δουλειάς, σε τέτοιο βαθμό ώστε να αναγνωριστώ για την απόδοσή μου με προαγωγή!
Ευχαριστώ πολύ Γιάννα Παπαδάκη!
Β.Κ. Στέλεχος Πολυεθνικής.

 

Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας:

Το όνομά σας (*)

Το email σας (*)

Τηλέφωνο Επικοινωνίας (*)

Στοιχεία Τιμολόγησης / Απόδειξης

Με Τραπεζική Κατάθεση
Κάντε την κατάθεσή σας αναφέροντας το όνομά σας στις λεπτομέρειες της κατάθεσής σας.
Τράπεζα Πειραιώς
5032 011612 161
GR11017 20320005 03201 1612 161
Eurobank
0026 0394 10 0200317757
GR51026 03940000 100200317757
Alpha Bank
290 00 2340004950
GR36014 02900290 002340004950
Ή εναλλακτικά

Πληρώστε Μέσω Paypal!

Πατώντας το κουμπί 'Αγορά με Paypal' θα μεταφερθείτε στο Paypal για να ολοκληρώσετε την κράτηση της θέσης σας.
button-paypal

 

Λεπτομέρειες

Ημερομηνία:
12 Ιουλίου, 2016
Ώρα:
5:30 μμ - 9:00 μμ
Κόστος:
€60
Εκδήλωση Categories:
,
Ετικέτες Εκδήλωση
, ,

Διοργανωτής

Coaching Leaders – Γιάννα Παπαδάκη
Τηλέφωνο:
215 5301989
Email:
info@coachingleaders.gr
Ιστοσελίδα:
http://coachingleaders.gr

Χώρος Διεξαγωγής

Metropolitan Hotel
Λεωφ. Συγγρού 385, Π. Φάληρο
Αθήνα , Αττική Ελλάδα
+ Χάρτης Google
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Share On Linkedin
Share On Pinterest
Contact us