Blog

Ηγεσία

Ηγεσία

Τι κάνει έναν ηγέτη αποτελεσματικό & επιτυχημένο; Γιατί οι άνθρωποι σέβονται και ακολουθούν κάποιους ηγέτες, ενώ άλλους τους περιφρονούν; Πως ένας ηγέτης φέρνει οικονομική ευημερία στην εταιρεία του και έχει καλοπληρωμένο προσωπικό, ενώ οι άλλοι προσπαθούν αλλά αποτυγχάνουν; Ποια είναι τα στοιχεία της καλής ηγεσίας που έχουν σαν αποτέλεσμα την ευημερία;

Γνώρισα πραγματικούς ηγέτες που αναγνώρισαν και παραδέχτηκαν ανοιχτά τα λάθη τους και ταυτόχρονα μπορούν να σου απαριθμήσουν τα κατορθώματά τους με περηφάνια.

Ηγέτες που μοιράζουν δύναμη στους γύρω τους γενναιόδωρα και ταυτόχρονα δεν διστάζουν να επιβάλλουν δύσκολα μέτρα, εάν αυτό προάγει την πρόοδο της ομάδας τους.

Ηγέτες που είναι πρόθυμοι να σου πουν τα μυστικά της επιτυχίας τους, γιατί είναι απλό για αυτούς να πετυχαίνεις και πράγματι βλέπουν ότι όλοι μπορούν να πετύχουν. Ο τρόπος όμως που οι ίδιοι πετυχαίνουν μοιάζει μαγικός, σαν να έχουν μια απροσδιόριστη δύναμη που σε κατακλύζει.

Ένας manager έχει την υπευθυνότητα να εξασφαλίζει τα κεφάλαια που απαιτούνται για την επιχείρησή του και υπάρχουν πολλοί δρόμοι για να το πετύχει αυτό. Ξεχωρίζουμε τους managers που έχουν ειδική ικανότητα στον να αυξάνουν την παραγωγικότητα του προσωπικού τους, αυτούς που προσλαμβάνουν αξιόλογα άτομα στην ομάδα τους ικανά να παράγουν πλούτο για την επιχείρησή τους, εκείνους που διαχειρίζονται τα κεφάλαια τους με αποδοτικό τρόπο, εκείνους που κάνουν κερδοφόρες επενδύσεις, εκείνους που ξέρουν πότε να ρισκάρουν και να πετυχαίνουν εκεί που οι άλλοι υποχωρούν.

Τελικά όμως υπάρχουν και εκείνοι οι ηγέτες που κάνουν όλα τα παραπάνω και πολλά περισσότερα για τους ανθρώπους της ομάδας τους, για τους πελάτες τους και τους συνεργάτες της επιχείρησής τους. Κάνουν την επιχείρησή τους πραγματικά αναγνωρίσιμη & σεβαστή στο κοινό. Αυξάνουν την παραγωγή και το προσωπικό τους, κάνουν νέες επικερδής συμφωνίες και επεκτείνονται – ανεξάρτητα από τις συνθήκες.

Γιατί να μπει, όμως, σε αυτόν τον κόπο κάποιος; Ποιο θα είναι το αποτέλεσμα;

Περισσότεροι φόροι… Περισσότερη δουλειά… Ποιος θα ήταν ο λόγος;

Λοιπόν, να μερικοί λόγοι για να συνεχίσετε την καλή δουλειά και να κάνετε την επιχείρησή σας πρότυπο:

  • Είναι γνωστό ότι η από «στόμα σε στόμα» διαφήμιση είναι η πιο αποτελεσματική. Μια τέτοια επιχείρηση αποτελεί έναν δακτυλοδεικτούμενο οργανισμό που ακμάζει και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον του κόσμου. Αποτελεί πρότυπο για κάθε άλλη επιχείρηση. Αποτελεί θέμα συζήτησης και ενδιαφέροντος για τους άλλους, κεντρίζει την περιέργεια. Έτσι ακόμη και αν δεν το θέλετε οι άλλοι θα σας διαφημίζουν συνεχώς και θα συζητούν για σας σε κάθε στιγμή τους.
  • Μιας και είσαστε πρότυπο για τους άλλους, οι άλλες εταιρείες επιθυμούν να συνεργαστούν μαζί σας και έτσι είσαστε εξ αρχής σε πλεονεκτική θέση σε οποιαδήποτε συνεργασία.
  • Υποψήφιοι εργαζόμενοι επιδιώκουν να γίνουν μέλη της ομάδας σας και έτσι έχουν το πιο σημαντικό συστατικό για έναν καλό εργαζόμενο: την προθυμία να προσφέρουν στην επιχείρησή σας τον καλύτερο τους εαυτό.

 

Τέλος, τα τελευταία χρόνια αναλωνόμαστε σε συζητήσεις για την κρίση, κοιτάζοντας το παρόν και τις δυσκολίες του παρελθόντος. Έχουμε σταματήσει να βλέπουμε το μέλλον με αισιοδοξία στις περισσότερες περιπτώσεις και πολλές φορές ποντάρουμε σε παράγοντες έξω από μας για να αλλάξουμε τη ροή της ζωής μας, όπως η πολιτική ή η Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι οικονομολόγοι αλλά οι απλοί άνθρωποι γνωρίζουν ότι μετά από κάθε κρίση έρχεται η ανάκαμψη. Κοινώς, ότι πάει κάτω πάει πάνω. Θα πρέπει να σκεφτείτε την πιθανότητα αυτή. Και να έχετε υπόψη σας ό,τι αυτή τη στιγμή οι ξένοι επενδυτές το γνωρίζουν αυτό και η Ελλάδα αυτή τη στιγμή ίσως είναι η πιο πρόσφορη χώρα για επενδύσεις που πολύ σύντομα θα αποδώσουν. Κάντε την επιχείρησή σας πρότυπο, πέρα από όλα τα κέρδη ανοίγετε μια πόρτα για αναγνώριση και νέες επενδύσεις!

Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Share On Linkedin
Share On Pinterest
Contact us