Blog

7 Πρακτικά βήματα για να βγείτε από τη δύσκολη θέση
Ξανά-Σκεφτείτε την Υποδοχή των Πελατών σας

Ξανά-Σκεφτείτε την Υποδοχή των Πελατών σας

Έχουμε σημεία προσέγγισης καινούργιων ανθρώπων στη ζωή μας, στην επιχείρησή μας και στον κοινωνικό μας κύκλο. Οι χώροι αυτοί είναι πραγματικοί, όπως το σπίτι μας ή η reception της εταιρείας μας αλλά μπορεί να είναι και ηλεκτρονικοί όπως το site μας, το blog ή η σελίδα μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για να μην ξεχάσουμε την πολύ σημαντική από κάθε άποψη, υποδοχή μέσω τηλεφώνου. Πάντως είναι, σε κάθε περίπτωση, η υποδοχή των πελατών μας.

Ξανά-σκεφτείτε την υποδοχή των πελατών σας! Σκοπός μας είναι μέσα από αυτά τα κανάλια να επιτύχουμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των εν δυνάμει πελατών μας και να επεκτείνουμε την αφοσίωση των ήδη υπαρχόντων πελατών μας.

Αυτό που θέλετε να τονίσετε είναι ότι ο κάθε επισκέπτης είναι ευπρόσδεκτος, μπορεί να σας εμπιστευτεί και να πάρει προϊόντα & υπηρεσίες από εσάς.

Εφόσον συμφωνείτε με το σκοπό της ύπαρξης της υποδοχής, ακολουθήστε τα παρακάτω πρακτικά βήματα:

  1. Πάρτε τον εξοπλισμό σας για να κρατήσετε σημειώσεις
  2. Επισκεφτείτε τον χώρο σας σαν να είναι η πρώτη φορά που τον βλέπετε
    Αυτό περιλαμβάνει τόσο το να μπείτε στην εταιρείας, όσο και να ανοίξετε τη σελίδα σας στο site και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
    Περιλαμβάνει ακόμη να κάνετε και ένα τηλεφώνημα στην εταιρεία σας
  3. Κρατήστε αναλυτικές σημειώσεις για κάθε τι που θα θέλατε να είναι διαφορετικό ή που θέλει διόρθωση.
    Αυτό θα σήμαινε για την εταιρεία σας και αντίστοιχα τον χώρο υποδοχής να:

– Ελέγξετε εξονυχιστικά την καθαριότητα του χώρου από το ταβάνι ως την τελευταία γωνίτσα

– Καθίστε στις καρέκλες υποδοχής και παρατηρήστε αν νιώθετε άνετα

– Δείτε αν τα φυτά, που τυχόν έχετε, δείχνουν ζωντανά και φροντισμένα

– Παρατηρήστε τους τοίχους. Έχουν χρώματα που σας αρέσουν και σας καλούν να καθίσετε στον χώρο;

– Αν καθίσετε πάνω από 2 λεπτά στην υποδοχή, έχετε κάτι να κάνετε ή θέλετε να πάτε στη reception
να ρωτήσετε πότε θα σας παραλάβει κάποιος;

– Ελέγξετε επίσης αν υπάρχει ένα καλαθάκι για τα σκουπίδια των πελατών
και αν υπάρχει σήμανση για την τουαλέτα κτλ.

– Δείτε αν υπάρχει κάτι που θα έκανε την εταιρεία σας ξεχωριστή στα μάτια του επισκέπτη.
Ένα ωραίο κάδρο, ένα αντικείμενο τέχνης ή κάτι που να προσδιορίζει την ταυτότητα σας σαν εταιρεία.

Αντίστοιχα εξερευνήστε σαν επισκέπτης την ιστοσελίδα σας και τη σελίδα σας στο Facebook.
Ακριβώς όπως θα τη βλέπατε σαν επισκέπτης για πρώτη φορά.

– Έχει όμορφες εικόνες ή εικόνες με το σωστό νόημα;Έχουν καλή ευκρίνεια;

– Έχει χώρο για να γραφτεί κάποιος στο newsletter σας
(Ακόμη και αν δεν στέλνετε ακόμη. Ίσως να πρέπει να το ξεκινήσετε,
οπότε μαζέψτε τα e-mails δυνητικών πελατών σας)

– Έχει φόρμα επικοινωνίας με τον πελάτη σας;

– Το τηλέφωνο της εταιρείας είναι σε εμφανή θέσης;

Κρατήστε αναλυτικές σημειώσεις γιατί μετά από λίγο θα σας φανούν όλα πάλι οικεία
και δε θα επιτύχετε το βέλτιστο αποτέλεσμα

  1. Καταρτίστε ένα αναλυτικό πρόγραμμα με ξεχωριστά βήματα για τη βελτίωση ή τη διόρθωση κάθε σημείου με το οποίο διαφωνείτε. Ορίστε, επίσης, το χρονοδιάγραμμα στο οποίο θέλετε να ολοκληρώσετε αυτές τις εργασίες.
  2. Μετά χωρίστε τη λίστα στα καθήκοντα που πρέπει να αναλάβει κάθε μέλος του προσωπικού ή τεχνικός
  3. Αναθέστε τα καθήκοντα αυτά και ζητήστε να γίνουν εντός του χρονοδιαγράμματος που έχετε θέσει
  4. Όταν πραγματοποιηθούν όλες οι αλλαγές επαναλάβετε τα προηγούμενα βήματα.
    Πιθανά να έχετε παραλείψει κάτι ή να έχουν ανέβει λίγο ακόμη τα standard σας.
    Μην εκπλαγείτε, κάτι τέτοιο είναι απλά επιθυμητό!

Καθώς μεταλλάσσετε το χώρο υποδοχής, μια ιδέα είναι, κατά τη διάρκεια που κάποιος περιμένει στη reception σας, να του δώσετε την ευκαιρία να σας γνωρίσει καλύτερα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με περιοδικά που περιέχουν τις καταχωρήσεις σας ή ένα δισέλιδο παρουσίασης της εταιρείας σας. Σε κάθε ευκαιρία μια γραπτή μαρτυρία του ποιοι είσαστε είναι προτιμότερη από μια ομιλία από μέρους σας  και έχει περισσότερη ισχύ και αξιοπιστία.

Άλλη μια εξαιρετική ιδέα θα ήταν να βάλετε μια απεικόνιση της ανάπτυξής σας την τελευταία 5ετία, ειδικά αν έχετε μια ανοδική πορεία… Αυτό θα έμενε για πάντα στη μνήμη του επισκέπτη σας!

Η βασική ιδέα είναι να δείτε το χώρο σας εκ νέου σαν επισκέπτης, παραμερίζοντας τις προκαταλήψεις σας για το πόσο καλά τα έχετε κάνει ήδη όλα ή τη στενότητα της παρούσας στιγμής ή την έλλειψη χρόνου. Μια καλή εικόνα της εταιρείας ανεβάζει το ηθικό των εργαζόμενων σας και κερδίζει την εμπιστοσύνη των επισκεπτών σας. Αυτό παράγει ένα πολύ θετικό προϊόν στην ανάπτυξη της εταιρείας σας και πολλές φορές απαιτεί μόνο την αφοσίωση σας!

Ελπίζω να σας βοηθήσει το παραπάνω να νικήσετε σε μια ακόμη μάχη στην καθημερινότητά σας.

Για ακόμη περισσότερη γνώση εγγραφείτε στο επόμενο σεμινάριο μας

Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Share On Linkedin
Share On Pinterest
Contact us